keskiviikko 23. tammikuuta 2013

Kehystetty

Tämänpäiväisen tapaiset kynnet olen nähnyt joskus ohimennen Stockmannilla Macin (sen kosmetiikkamerkin) osastolla seinän kokoisella standilla. Kuva tuli tänään mieleeni miettiessäni, mihin käyttyäisin uutukaista Opiani ensimmäiseksi. Halusin hieman lisätukea mietteilleni ja yritin googlettaa kuvia muiden tekemistä vastaavanlaisista kynsistä, mutta ajauduin ongelmaan, nimittäin en tiennyt laisinkaan millä nimellä tällaista manikyyria maailmalla kutsutaan. Raksutin aivoja hetken ja päädyin kirjoittamaan hakukenttään 'framed manicure', ja kas, sehän toimi! Päädyin Chalkboardnailsin blogiin, joka selvensi, että tyyliä kutsutaan Lontoon kielellä myös mm. border nails-, framed nails- ja outline nails-nimillä.

Pohjustin kynnet China Glazen mustalla Liquid leatherilla ja suojasin sen kerroksella pikakuivattajaa. Tämän kuivuttua otin Opin Did you 'ear about Van Gogh:in ja muotoilin beigen alueen vapaalla kädellä pullon omalla sudilla mustan lakan päälle. Voin sanoa, oikean käden maalaaminen ei ollut helppoa! Kuivatin tämänkin kerroksen vielä luottopikakuivattajallani, Sally Hansenin Diamond flashilla ja viimeistelin lopputuloksen Flormarin mattapäällyslakalla. Ja arvatkaapas mitä. Mä tykkään! Ihan kovasti.




Tämä ollos 99. postaus. Huomenna arvonta! Jee.

13 kommenttia:

  1. Hassun näköiset :D Täytyy sanoa, että mä en kyllä ymmärrä tuota manikyyria, kukahan tollasenkin on keksinyt :D Sama kuin en ymmärrä ruffiania, jossa ihoa lähempänä olevan alueen lakkaa lähes ihonvärisellä lakalla :D
    Ja siis ei moitteena, vaan että en vaan pidä tuosta tyylistä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä ymmärrän :). Mä en itsekään oo innostunut ruffianista laisin, tää oli niin uus ja erikoinen, että mun täytyi saada koittaa. Se Macin kuva Stockalla oli niin hieno :D.

      Poista
    2. asdasd, olipa oudosti muotoiltu, ymmärrän sun pointin siis! :D Toivottavasti et ymmärtäny väärin, niinku mä tein luettuani jälkeenpäin oman vastaukseni :P

      Poista
    3. En mä tietääkseni ymmärtänyt väärin :D Mietin edelleen täällä, että millanen toi macin kuva on, pitää mennä itsekin jonnekin pyörimään jos näkisi livenä.

      Poista
  2. Nää on kyllä jännät:o En ole moisiin ennen törmännyt:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi, ehkä mä oon tulevaisuuden muodin yksi edelläkävijöistä :D. Noei, toivottavasti ei muutu valtaisaksi hitiksi, ei tää idea nyt niiin upee oo..

      Poista
  3. Hauska idea, varsinainen "eyecatch" epätavallisuudessaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmaan totta. En ehtinyt ulkoiluttaa näitä ennen poistoa, en siis ehtinyt saada myöskään kenenkään kommentteja irl.

      Poista
  4. Voih, sun versiot on paljon hienommat kuin mun :)
    Yllättävää ettei näitä ole paljoakaan Suomessa näkynyt, Instagram tuntui yhteen aikaan olevan täynnä näitä :D

    Itsekin ihastuin tuohon MACin kuvaa, tosin jostain blogista taisin sen aikanaan bongata.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kävin katsomassa sun blogista kuvan, tosi kauniithan ne oli! Mulle se MACin mainoskuva oli ensimmäinen ja lähes ainut malli tällasista kynsistä, en oo tiennytkään, että se on niin suosittu :D

      Poista