maanantai 19. lokakuuta 2015

Neulepintaa

Mulla jäi tänä vuonna I Love Me-messut kokonaan väliin. Kuola valuen olen katsellut muiden messusaaliskuvia Instagramissa ja harmitellut työviikonloppua. No jospa vaikka ensi vuonna sitten taas.

Mä tilasin toissaviikolla Ruotsista Edgypolishilta Vivid Lacquerin leimauslaatan VL025, mikä kohahdutti veren päässäni jo viime vuonna, kun se ilmestyi markkinoille, mutta jostain syystä jätin sen silloin tilaamatta. Laatassa on kuvia autenttisista neule- ja virkkauspinnoista! Ihana! Edgypolishin toimitus oli nopea, tilasin laatan keskiviikkoiltana, se lähti matkaan torstai-iltana ja saapui perille maanantain postin mukana.


Etukäteen oli hieman ennakkoluuloja, miten epäaidolta tai puuromössöltä nuo kuvat näyttäisi kynsillä, mutta luulot osoittautuivat onneksi virheellisiksi. Pahoittelen seuraavan kuvan siisteyttä (sen puutetta), ei ollut leimaushetkellä tarkoitus julkaista kuvaa minnekään.


Voi veljet, en kestä! Valokopioita suoraan käsitöistä! Leimastampperina käytin tätä. Stampperi on mulle aika uusi, aiemmin oon käyttänyt aina Konadin peruspinkkiä, sitä aika kovaa muovista versiota, enkä ollut päässyt silikonilöllöstampereiden maailmaan oikein millään, vaikka laatikossa on sellainenkin ollut jo muutaman vuoden. Tämä kuitenkin muutti tilanteen, eikä paluuta taida olla.


Käytin kynsissä OPI:n Did You 'Ear About Van Gogh:ia ja Konadin ruskeaa leimauslakkaa. Päällä HK Girlin pikakuivattaja ja OPI:n mattapäällyslakka.

2 kommenttia:

  1. Vitsi, ku ihanat kynnet. <3 Mää vasta ostin ton laatan, mutta en oo vielä kokeillu leimata siitä. Jospa mun laatta toimis yhtä hyvin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. iso kiitos :). Ja onnittelut hyvästä ostoksesta! :D Sulla näyttää olevan sen verran pidemmät kynnetkin, että uskoisin kuvien olevan niissä vielä enemmän edukseen :)

      Poista