perjantai 22. helmikuuta 2013

Öttiäisiä kynsien ulkopuolelta

Taloutemme koostuu parin hassun ihmishahmon lisäksi melko monesta nelijalkaisesta, jotka olen esitellytkin jo aikaisemmin. Milla on 2 vuotta ja 2kk vanha Walesinspringerspanieli, Lupu on 5,5-vuotias Laivakoira aka Schipperke ja kisumirrit Siru ja Aino ovat (maanvaivoja <3, tsekatkaa toi sohvan käsinoja. Se on pientä.) 8kk ikäisiä navettakissoja. Seuraa pieni (suuri, älkää jumittako selaintanne) kuvakavalkadi rakkaista nelijalkaisistamme; sillä kukapa ei tykkäisi katsella kissojen ja/tai koirien kuvia :).

"Olen vankina täällä, minua kohdellaan kaltoin ja olen masentunut"-pose. Se feikkaa.

Tämä kuva jollain tavalla kertoo Lupun luonteesta kaiken. Ylväs, vakavastiotettava, vakava.

Tämä kuva vastaavasti kertoo Millan luonteesta lähes kaiken. Pelle <3.





"Olen aina näin rauhallinen ja hyvinkäyttäytyvä. Usko, tai syön sun kengät."



"Hyppään.."

"No en sitte! Ota jo se kuva"

"Meh"

"Wat?!"

6 kommenttia: