sunnuntai 7. lokakuuta 2012

Kierrätys kunniaan!

Mä olen itse aika huono kierrättämään jätteitä. Hyvin helposti lipsahtaisi pienet pakkauspahvit ja mainoslehtiset roskikseen, ellei mieheni pitäisi meillä huolta kansallisvelvollisuudesta. Mutta onhan se nyt, mä asuin lapsuuden maalla, missä kierrätys-sanaa ei siihen aikaan oltu kuultukaan, vetoan, ettei vanha koira opi uusia temppuja. Tässäpä vinkki muille hengenheimolaisilleni: Kierrätysmerkkien kuvia kynsiin! Ei pääse totuus unohtumaan ja ehkä se tyhjä maitopurkki ohjautuisi kuin vaistomaisesti sinne taaimmaiseen roskasankoon näitä katsellessa.
Hieno, hieno leimakuva on uudesta Cheekyn kesämallistosta. Pohjalakka on CG:n Kalahari Kiss ja leimaväri Konadin vihreä.





No joo, en mä kokenut näitä erityisen omakseni :D. Lähti poistoon melko nopeasti.

1 kommentti:

  1. Hyvä idea :oD Mun tarttis vaan lakata mun miehen kynnet näin, sillä meillä hän on se, jolla ne maitopurkit ei sitten niin millään tahdo mennä oikeaan sankkoon :o)

    VastaaPoista