keskiviikko 31. lokakuuta 2012

Toimivaa duochromea

Ensimmäinen kynsille päätynyt lakka toissapäiväisistä tulokkaista oli Orlyn Synchro. Olen vähän alkanut kääntymään duochrome-lakkoja vastaan, koska olen todennut ne vaan tylsemmiksi ja toimimattomammiksi, kuin mielikuvani odottavat. Kynsillä sitä kahdensävyisyyttä on siis todella vaikea huomata suurimmasta osasta sillä nimellä kulkevista lakoista. Tämä Synchro on kuitenkin poikkeus sääntöön ja esiintyy selkeästi kahden, ellei useamman sävyisenä kynsillä. Olen tyytyväinen.

Ensimmäinen kerros sai naamaan kääntymään ruttuun, "hyi". Jälki oli likaisen ruskea ja ohut ja jätti kaikki mahdolliset kuprut ja kuopat esille. Suorastaan korosti niitä. Jatkoin sitkeästi ja kolmannen kerroksen jälkeen olin jo tyytyväinen. Tosin tällaista metallihohtoista lakkaa käytettäessä olisi optimaalista, että omat kynnet olisivat sileät ja virheettömät, ei kuhmuraiset, kuten minulla edelleen rakennekynsien jäljiltä.

Väri on jännä, varjossa ehkä jopa korallihtavan punainen, pienessä valossa vaaleahko viininpunainen ja valo, joka kynsistä heijastuu on selkeästi siniviolettia! Woah! Niin siisti lakka.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti