lauantai 8. syyskuuta 2012

Karkkikynsimet

Google on kaveri <3. Mä oon aina ollut melkoisen luova kädentaidollisesti siihen pisteeseen saakka, kun täytyy alkaa itse suunnittelemaan asioita, olenhan koulutukseltani kondiittori ja ompelija. Toisin sanoen, olen ihan ok-hyvä plagioimaan, shame on me. Siksi Googlen kuvahaku onkin suuremmassa käytössä, kuin lähipiirini ehkä uskoisikaan ;). Puolustaudun sillä, että pidän sitä täysin oikeutettuna niin kauan, kun teen asioita täysin omaksi ilokseni ja/tai ilman rahallista korvausta.

Ette siis varmaan usko, mistä seuraavat kynsimet saivat ideansa. Oon ihan semityytyväinen työni jälkeen.



Näitä käytin näissä:


Essie - 26 Status symbol
Wild Shine - E402 Tickled pink
Mavala - 49 White

5 kommenttia:

  1. Megaherkulliset! Karkkikynnet on niin parhaita, pakko aina välillä itsekin sellasia tehdä :)
    Ja by the way, voisitko millään ottaa sanavahvistuksen pois, oon aika paska niissä :D

    VastaaPoista
  2. Lunalii: Kiitsa! Hetki piti miettiä, että mtäää... sa-na-vahh-viss-tus, kunnes mies tuli ja pelasti ja kertoi mitä se tarkoittaa :D. On poistettu nyt, voitte jatkaa kommentointia :D.

    Liisa: Nää on kieltämättä vähän söpöt :3

    VastaaPoista
  3. Ihanat karkit ja hyvin onnistunu molempiin käsiin :)

    VastaaPoista
  4. Näitä lisää! Jos loppuu kynnet kesken, olen käytettävissä.

    Hei tee joskus tutorial, niin me tavislakkaajat nähdään sun taikojen salat.

    VastaaPoista