keskiviikko 12. syyskuuta 2012

Liigeriii

Edelliset Axe-kynnet saivat väistyä uusien tieltä hyvin nopeasti. Päätin kokeilla liukuvärjäystä sen ihan virallisella menetelmällä, eli laitoin kaikki lakkavärit pesusienen kautta kynteen. Aikaisemmat liukuvärjäykset oon tehnyt niin, että oon lakannut kynnet kauttaaltaan x-värillä, jonka kuivuttua oon töpötellyt sienellä toisen värin kärkiin.

Käytin näissä Mavalan valkoista, mikä toimi tosi mallikkaasti, sekä Flormarin Neon-malliston oranssia ja keltaista, joilla voisi ainakin tämän lajin puitteissa heittää vesilintua. Äärimmäisen huonopigmenttisiä litkuja. Jännä, ettei siitä voi kuitenkaan syyttää neon-koostumusta (jonka olen joskus ehkä kuullut olevan eri, kuin creme-lakoilla?), sillä omistan myös neon-pinkin ja se sopii jopa leimauslakaksi kohtalaisesti. Näitä kahta ei voisi edes haaveilla siihen tarkoitukseen.


Sotkuhan siitä tuli...




...mutta senpä sai siivottua!

Olin aika ylpeä ekoista liukuvärjäyksistäni ja olisin ehkä voinut jättää nämä jopa näin, mutta en oikein usko less is more-hömpötyksiin. Siispä:

Tiikeriii!!!





Sori noi rappeutuneet kynsinauhat. Teen niille jotain ihan kohta, ihan tosi.

Tarveaineet:



Jotkut pitää eläinkuoseja noloina ja tosi tyylittöminä. Musta nää on tosi jees :D.




1 kommentti: